Методичні розробки

 

План уроку

виробничого навчання

Назва теми: Виробництво борошняних кондитерських виробів в лабораторії – 30 год

Тема уроку:   Приготування напівфабрикатів для борошняних кондитерських виробів.

Мета уроку:

Навчальна -  формування, закріплення і розвиток умінь та навичок планування і здійснення технологічного процесу.

Розвивальна -  стимулювання в учнів творчого ставлення до пекарської справи, розвивати самостійність при виконанні  робіт, уміння орієнтуватися у  розвивати виробничих умовах. Закріплення навичок самоконтролю, любов та повагу до обраної професії.

Виховна -  виховувати в учнів почуття відповідальності за виконання навчально- виробничих робіт, дбайливе відношення до матеріальних цінностей, економне використання сировини, електроенергії, води. Бережне ставлення до обладнання та інвентаря, виконання правил санітарії, гігієни та безпеки праці.

Методична мета застосування елементів проблемного навчання: вирішення виробничих ситуацій з використанням інтерактивного навчання («робота в малих групах», як засіб ефективності проведення уроку).

Тип уроку:          практичні роботи з використанням активних форм та методів навчання (випереджувальне навчання та індивідуальна робота)                      

Вид  уроку:          практичні роботи

Міжпредметні

зв’язки:                             «Технологія хлібопекарського виробництва»,

«Устаткування хлібопекарського виробництва», «Охорона праці»,  «Сировина та матеріали».

 

Дидактичне оснащення:    інструкції з правил безпеки праці, інструкційно-технологічні картки, алгоритми, рецептури, ситуації, тести, картки завдання.

Матеріальне оснащення: виробничі столи, електронні ваги, пекарська пічь, кухонний посуд, форми для випікання, сировина та напівфабрикати.

Список основної і додаткової літератури: М.Н Сігал

Хід уроку

I. Організаційний частина

Вітання з учнями. Перевірка явки, готовності до уроку та наявності сан одягу.

II. Вступний інструктаж

2.1 Повідомлення теми та мети уроку. Спрямувати учнів на розвиток        самостійності, раціональних заходів мислення.

2.2Мотивація навчальної діяльності учнів

Сьогодні на уроці ми будемо готувати борошняно - кондитерські вироби, а саме кекс, він же мафін та капкейки. Асортимент кексів дуже великий.  Історія виникнення кексів має дуже давню історію. (Учениця читає історію виникнення кексів).

2.3 Актуалізація опорних знань та підготовка учнів до засвоєння нового матеріалу.

Учні діляться на дві підгрупи. Кожний підгрупі є бригадир, який розподіляє обов’язки між ними, (перевірка опорних знань учнів, необхідних їм для подальшої роботи на уроці) - Бригадирів прошу підійти та взяти тестові  завдання для бригади. Тестове завдання оцінюють на 8 балів.

2.4 Формування нових професійних знань, умінь та навичок.

1.Організація робочого місця пекаря 4 розряда з дотриманням правил безпеки праці.

2. Асортимент кексів.

3. Особливості приготування кексів.

4. Підготовка сировини та інвентар до роботи.

5. Замішування тіста та його формування.

Майстер виробничого навчання пропонує бригадирам команди вибрати по одному учню організувати робоче місце та підготувати сировину згідно рецептури самостійно,  оцінюватися завдання буде за  швидкість та чистоту робочого місця. Потім показ майстром прийомів приготування кексів за допомогою бригадирів.

2.5 Закріплення  матеріалу.

Кожна команда повинна скласти  кластер (алгоритм роботи з карток)

III Поточний інструктаж

     3.1 Показ безпечних прийомів роботи по роботі з пекарною шафою.

     3.2 Контроль зайнятості учнів, їх дисципліни

     3.3 Комплексних обхід.

Перевірка правильності організації робочого місця

Перевірка правильності виконання до рученої роботи

3.4 Надання допомого учням, робота над помилками. Відпрацювання учнями пропущених тем

3.5 Приймання робочих місць та оцінювання роботи учнів. Вихід учнів з майстерні.

IV Заключний інструктаж

4.1. Підведення підсумків уроку,  вмінь  самостійно виконувати практичні роботи.

4.2. Аналіз типових помилок, ситуацій, порушень правил поведінки та безпечних прийомів праці

вирішенні виробничих ситуацій.

4.3. Повідомлення якості виконаних робіт. Визначення кращих результатів.

4.4. Рефлексія Яка тема було уроку? Що нового Ви дізнались?

4.5  Домашнє завдання. Підготувати сировину для приготування

 

 

 Майстер в/н: Кузнєцова О.В

Комментариев нет:

Отправить комментарий